Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:18:39+01:00
Tzn. że:
Powinno się iść przez życie nie zapominając ani o wierze ani o nauce, jedno bez drugiego nie daje pełnego rezultatu i szczęścia. Człowiek bez wiary nie dokona wielkich rzeczy nawet gdy poświęca nauce całe swoje życie, tak samo jak człowiek opierający się na samej wierze. Tylko opierając się na tych dwóch wartościach można mówić doświadczyć czegoś pięknego.
13 4 13
2010-01-31T20:25:48+01:00
Oznaczaja to ze nauka bez wiary nie ma sensu ze sie nie oplaca jezeli niewierzymy ze sie nam uda
a wiara bez nauki jest zlaniewiemy o co chodzi nie mozemy jej tajemnic tych najwazniejszych poznac
3 1 3