Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:48:23+01:00
60x+50y=16000
25%x*60x+20%*50y=3500
60x+50y=16000
15x+10y=3500/*4
60x+50y=16000
60x+40y=14000
50y-40y=16000-14000
10y=2000/:10
y=200
2010-01-31T18:00:05+01:00
60x+50y=16000
0,25x*60x+0,20*50y=3500 /*100

60x+50y=16000 /*(-2)
25x*6000+20y=350000 /*5

-120x-100y=-32000
125x*30000+100y=175000

5x*30000=143000 /: 30000

5x=4,7 /:5

x=0,94

60*0,94+50y=16000

56,4+50y=16000 /-56,4

50y=15943,6 /:50

y=318,9
x=0,94