Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:20:00+01:00
A² + b² = c²
6² + 8² = c2

8 bo 20-4=16 a 16:2=8

36 + 64 = c²
100 = c²
√100 = c
10 = c
Ramiona tego trapezu mają długość 10 cm.

Obwód : 20 + 4 +2 x 10 = 44cm
Obwód wynosi 44cm
4 2 4
2010-01-31T17:20:14+01:00
Musimy wyliczyć boki
liczymy z pitagorasa

6² + 8² = x²
36 + 64 = x²
100 = x²
√100 = x
x = 10 [cm]

Ob = 20cm + 4cm + 10cm + 10cm
Ob = 44cm
6 5 6