Odpowiedzi

2010-01-31T17:20:30+01:00
Go- gone
not go- don't go
start- starting
not start- didn't start
study- studing
not study- don't study
speak-spoke
not speak- don't speak
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:29:42+01:00
Go- went -gone
not go- don't go/went/gone
start- starting
not start- didn't start
study- studing
not study- don't study
speak-spoke- spoken
not speak- don't speak/spoke/spoken