Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:28:05+01:00
P=(a+b)*h:2
P=(10,5cm+3,5cm)*5,6cm:2=39,2cm
5 4 5
2010-01-31T17:30:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A=10,5cm
b=10,5-7=3,5cm
h=5,6
P=1/2 (a+b)*h
P=1/2 (10,5+3,5)*5,6
P=1/2 (14)*5,6
P=7*5,6
P=39,2 cm 2
2 5 2
2010-01-31T17:31:38+01:00
A=10,5cm
b=10,5cm-7cm=3,5cm
P=1/2 *(10,5cm+3,5cm)*5,6cm
P=1/2 * 14cm*5,6cm
P=7cm*5,6cm
P=39,2cm[kwadratowe]
Chyba ;D
* = razy ;D
1 5 1