Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T21:12:03+02:00
Ratunku.potrzebuje na jutro pilnie jadlospis dla bogatego mieszkanca starozytnego wschodu

śniadanie; chleb, sery,woda,owoce,warzywa,ryba

objad; mięso, chleb, placki jęcznienne, ryby,owoce warzywa

kolacja; chleb, placki jęcznienne, ryby, mieso,sery warzywa

Jadłospis dla mieszkańca starożytnego wschodu:
Na śniadanie jest to chleb, sery, owoce + warzywa ryba do picia była to woda

na obiad: Oczywiście mięso, chleb, placki jęczmienne mogła być to ryba no i jako przystawka do każdego z dań owoce i warzywa do picia było to wino

na kolację:chleb do każdego z dań obowiązkowo, również placki jęczmienne no i ryby też i tak samo z mięsem i sery i owoce i warzywa


Myślę że ta odpowiedz będzie dobra :) pozdrawiam
12 4 12
2009-10-05T21:16:15+02:00
Śniadanie; chleb, sery,woda,owoce,warzywa,ryba

objad; mięso, chleb, placki jęcznienne, ryby,owoce warzywa wino

kolacja; chleb, placki jęcznienne, ryby, mieso,sery warzywa woda



Proszę bardzo
11 2 11