Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:30:04+01:00
Na drzwiach mojego stomatologa jest tabliczka z napisem:dr K.J. Kowalski.
Wkrótce moja siostra skończy studia i będę do niej mówić pani mgr Zosia.
Najciekawsze zadanie z matematyki jest na str.18.
Dziś jest 31.01.2010r.
Zachwyciła mnie wypowiedź prof. Bartoszewskiego.
2010-01-31T17:30:14+01:00
1Wczoraj bylem u dr gdyż bolała mnie głowa
2 W moim mieście jest el. cieplna
3. Jutro mam kolędę , więc odwiedzi mnie ks. Bartłomiej
4. Lubię nr 7 ,gdyż mam taki nr w dzienniku
5. Moja mama ur. sie w 1962 roku.
6. Mieszkam w woj. łódzkim