Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:29:32+01:00
Włochy . Kraj niby niczego sobie , jak każdy.
Ale kryje wiele tajemnic.
Nie można słowami tak całkiem określić jego zastosowania.
Jest to kraj pełen życia , troski.
Ma w sobie wiele uroków np. Kuchnię włoską . : )
2010-01-31T17:35:39+01:00
Moim zdaniem warto odwiedzić Włochy, ponieważ są ciekawe zabytki.Kraj ten nosi ze sobą wiele tajemnic.W tym kraju wiele osób lubi piłkę nożną.Jest to piękny kraj.