Napiszcie mi szybko odpowiedź, proszę!!!

ile jest gatunków roślin na świecie
ile jest gatunków roślin nasiennych na świecie, a ile w polsce
ile jest gatunków drzew i krzewów okrytonasiennych w polsce
ile jest gatunków rodzimych okrytonasiennych w polsce

proszę napiszcie mi szybko

P.S. Proszę nie przepisywać odpowiedzi do tego zadania z www.zadane.pl, gdyż już ktoś zadał to pytanie, ale odpoweidź jest błędna!!!

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T17:28:49+01:00
1.W 1995 roku eksperci powołani przez ONZ ustalili, że opisano ok. 1, 75 mln gatunków.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:35:43+01:00
1. 75 mln gatunków.
2.225 000 gatunków
w polsce 200
3.ok.800
4.ok.2500

1 5 1