Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:34:07+01:00
Bakterie: pałeczka okrężnicy, gronkowiec złocisty, prątek gruźlicy
protisty: pełzak odmieniec, euglena zielona, pantofelek ogoniasty
grzyby: pleśniak biały, borowik szlachetny, pieprznik jadalny
rośliny: dąb szypułkowy, bez lilak, skrzyp polny, salwinia pływająca
zwierzęta: bóbr europejski, żółw błotny, bruzdogłowiec szeroki
1 5 1
2010-01-31T17:36:01+01:00
Bakterie :trychom
protisty :pantofelek wirczyk didinium.
grzyby :plesniak
rośliny:hiacynt
zwierzęta : pies


pozdroo :))
1 5 1