Odpowiedzi

2010-01-31T17:33:23+01:00
Wielokrotnościami liczby 7 są: 0, 7, 14, 21, 28, 35, ..., bo każda z liczb jest podzielna przez 7.
101 2 101
W7=(7,14,21,28,35,42,49,56,63,70,77,84
W7=(7,14,21,28,35,42,49,56,63,70,77,84)
2010-01-31T17:33:53+01:00
7, 14, 21, 28, 35, 42, 49, 56, 63, 70, 77, ...........
104 2 104
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:34:48+01:00
7,14,21,28,35,42,49,56,63,70,77,84
114 4 114