Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T17:32:27+01:00
Tak mi się wydaję:
8cm=80mm:10=8mm*4=32mm
6cm=60mm:10=6mm*4=24mm
5cm=50mm:10=5mm*4=20mm
oczywiście wszystko kwadratowe
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:40:47+01:00
A)a=8cm,skala 1:10,8:10=0,8mm
Ob=4*0,8mm=3,2cm
b)a=6cm,6:10=0,6mm
Ob=4*0,6mm=2,4cm
c)a=5cm,1:5=0,5mm
Ob.=4*0,5=2cm
porób rysunki a)kwadrat o boku 0,8mm
b) kwadrat o boku 0,6mm
c)kwadrat o boku 0,5mm
1 1 1