Odpowiedzi

2010-01-31T17:31:45+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Wodorotlenek_sodu

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wodorotlenek_wapnia

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wodorotlenek_potasu

W tych linkach znajdziesz zastosowanie
pozdr
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:43:49+01:00
1.przemysł papierniczy, przemysł chemiczny, przemysł petrochemiczny, środki piorące, produkcja mydła i barwników, szkła wodne.
2.budownictwo, rolnictwo, ogrodnictwo, grabarstwo, przemysł cukierniczy, bielenie mieszkań i drzew
3.produkcja mydła, jako środe suszący, jako oczynnik w labolatoriach

p.s robiłam to z panią na lekcji to powinno być dobrze :)