Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:36:50+01:00
Pica pica- sroka
Saccolaimus pluto- nietoperz z rodziny upiorowatych
Pavo cristatus- paw
Achatina achatina- ślimak olbrzymi
Cyganus atratus- łabedź czarny

:D Licze na naj:]
2010-01-31T17:37:17+01:00
Canis lupus - pies domowy
Felis catus - kot domowy
Mus musculus - mysz domowa
Equus caballus - kon domowy
Hylochoerus meinertzhageni - świnia leśna ;)

pzdr ;)
2010-01-31T17:43:28+01:00
Krzyżodziób sosnowy- Loxia pytyopsittacus
Krzyżobiób świerkowy- Loxia curvirostra
Czapla czarna- Egretta ardesiaca
Pantera śnieżna- Uncia uncia (lub Panthera uncia)
Bocian czarny- Ciconia nigra