Odpowiedzi

2010-01-31T17:40:47+01:00
X - ilość benzyny na 30 km drogi
6,4 = 100 km
x = 30 km
x = 30 razy 6,4 dzielone przez 100 = 192/100 = 1,92 l
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:43:53+01:00
Zrobie to z proporcji

x - zużyte paliwo podczas pokonywania trasy 30km

6,4l - 100km
x - 30 km

100x km= 30km*6,4l skracają się km obustronnie
100x=192l dwustronnie podzielić przez 100
x=1,92l

Odp. Ten samochód podczas przebycia trasy 30 km spalił 1,92 litra benzyny.


1 5 1