Odpowiedzi

2010-01-31T17:49:48+01:00
-Uroczystość świętej Bożej rodzicielki- 1.01
-Ofiarowanie Pańskie(Matki Bożej Gromnicznej)-2.02
-Zwiastowanie Pańskie-25.03
-Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski-3.05
-Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny(Matki Bożej Zielnej)-15.08
-Matki Bożej Częstochowskiej-26.08
-Matki Bożej Różańcowej-6.10
-Niepokalane poczęcie Najświętszej Maryi Panny-8.12
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:35:15+01:00
Zad.1
* Uroczystość świętej Bożej rodzicielki jest 1 stycznia
* Ofiarowanie Pańskie jest 2 lutego
* Zwiastowanie Pańskie jest 25 marca
* Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski jest 3 maja
* Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny jest 15 sierpnia
* Matki Bożej Częstochowskiej jest 26 sierpnia
* Matki Bożej Różańcowej jest 6 października
* Niepokalane poczęcie Najświętszej Maryi Panny jest 8 grudnia

Zad.2
Dlatego, ponieważ poczęła Jezusa Chrystusa.
22 4 22