Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:06:32+01:00
- żarówka-100W
- suszarka-2100W
- odkurzacz-1800W
- telewizor-95W
- czajnik elektryczny-2200W
- mikrofalówka-1200W
- mikser-500W
- wieża-130W
- grzałka do wody-1500W
- silnik do młócenia (duży, trójfazowy) -125kW
10 4 10
2010-01-31T18:49:16+01:00
- żarówka 100W
- suszarka 2100W
- odkurzacz 1800W
- telewizor 95W
- czajnik elektryczny 2200W
- mikrofalówka 1200W
- mikser 500W
- wieża 130W
- grzałka do wody 1500W
- silnik do młócenia 125kW

TO BĘDZIE TAK.
MAM NADZIEJE ZE POMOGŁAM;D;D
;D;DD
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T20:06:38+01:00
- żarówka-100W
- suszarka-2100W
- odkurzacz-1800W
- telewizor-95W
- czajnik elektryczny-2200W
- mikrofalówka-1200W
- mikser-500W
- wieża-130W
- grzałka do wody-1500W
- silnik do młócenia-125kW
2 3 2