Odpowiedzi

2010-01-31T17:47:07+01:00
2010-01-31T17:50:38+01:00
X - jacek
y - wojtek

x - 15 = y + 15
1/4x = y

y= x - 30
y = 1/4x

x= y + 30
y = 1/4y + 7,5

x= y + 30
3/4y = 7,5/ *4/3

x=y + 30
y = 10

x=40
y=10

razem 50 ;D
pzdr ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:54:22+01:00
X-ilość kasztanów jacka
y-ilość kasztanów wojtka

{x-15=y+15
{0,25x=y / *-4

{x-15=y+15 / -y +15
{-x=-4y / +4y

{x-y=30
+{-x+4y=O
---------------
3y=30 / /3
y=10

{y=10
{x-y=30

{y=10
{x=40

10+40=50
no to razem mają 50 kasztanów.