Odpowiedzi

2010-01-31T17:53:06+01:00
Krzywa tolerancja ekologiczna- zdolność organizmu do przystosowania się do zmian danego czynnika. Zakres tolerancji może być:
a) eurytotermiczny- szeroki, np. człowiek
b) stenotermiczny – wąski
- oligotermiczny – zimnolubne, np. ryba arktyczna
- politermiczny – ciepłolubne, np. żółw słoniowy

Optimum - wąski zakres ekologicznych czynników zapewniających danemu gatunkowi najlepsze warunku rozwoju.

Mam nadzieje że pomogłam ;-)
2010-01-31T17:55:15+01:00
Krzywa tolerancji ekologicznej- zdolność organizmu do przystosowania się do zmian danego czynnika.
optimum-osiągnięcie najlepszego i najkorzystniejszego stanu przedmiotu, posiadania, relacji kosztów działania do jego wyników itp.; korzyść optymalna nie zawsze jest tym samym co korzyść maksymalna.



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:06:55+01:00
Krzywa tolerancja ekologiczna- zdolność organizmu do przystosowania się do zmian danego czynnika.
Optimum - wąski zakres ekologicznych czynników zapewniających danemu gatunkowi najlepsze warunku rozwoju.

to jest napewno dobrze .
pozdrawiam ;-)