Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-05T18:34:31+02:00
Dla mnie Biblia jest księgą ze wskazówkami. Mapą życia z wytyczoną trasą. Drogą wyboru. Możesz z niej w każdej chwili zejść i wrócić na nią. Księga nad księgami opisuję życie mojego Zbawiciela Jezusa Chrystusa, oraz Jego wyznawców, którzy musieli dzień w dzień pokazywać dowody swojej wiary. Podziwiam ich i jastem dumny z tego że jestem chrześcijaninem. Pismo Święte jest dla mnie także zagadką. Za każdym razem kiedy przeczytam fragment, nawet tem sam jest on dla mnie czymś nowym. Zbiór świętych ksiąg jest też po części książką historyczną, szczególnie Stary Testament, przedstawiający losy świata przed naszą erą. Bez tej mapy moje życie byłoby puste i bez wiary.
1 5 1
2009-10-05T18:35:40+02:00
Jest naszą drogą,naszym słowem które głosi Bóg. Biblia uczy nas jak postępować w życiu,a czego nie robić. Jest świetnym nauczycielem.
1 4 1
2009-10-05T20:36:33+02:00
Biblia dla mnie jest księgą natchnioną i stanowi podstawę mojej wiary. Zawiera rady i wskazówki jak postępować w życiu by być bliżej Boga.
1 4 1