Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:14:58+01:00
V=20cm³=0,00002m³
d=1g/cm³=1000kg/m³
g=10m/s²
Fw=V*g*d
Fw=0,00002*1000*10=0,2N
1 5 1
2010-01-31T18:16:55+01:00
Dane: Szukane:
V=20 cm3 Fw=?
g=10m/s2(tu ma byc G małe)
gc= 1g/cm(tu ma byc literka ro z małym c)

Korzystam z wzoru na siłę wyporu.

Fw=gcgV
Fw= 1g/cm * 10m/s2 * 20cm3
Fw= 2kg m/s2
Fw= 2 N

Mam nadzieję, że dobrze zrobiłam i że pomorze
chociarz nie jestem pewna jednostek.

1 5 1