Jeżeli ktos moze to prosze przetłumaczyc mi te słowa ;]] z góry dziekuje


Elle est mon âme
Elle est mon cœur
Elle est ma flame
Mon bonheur
Et celle qui m’as
Donner la vie
Elle fait parti de moi
Elle est mon sang
Elle est mes yeux
Elle est mon ange
Mon demi-Dieu
Et celle qui ma
Donner la vie
Elle fait parti de moi
Elle est tous ce que
J’ai de plus cher au monde
Ma raison d’etre
Ma raison de vivre
Près d’elle je serais
Jusqu'a la dernière second
C’est toi que j’aime
A l’infini
Elle est mon ombre
Elle est ma voix
Elle est mon or
Elle est ma foi
Et celle qui m’ai
Donné la vie
Elle fait parti de moi
Elle est ma chance
Elle est mon souffle
Mon existance
Et plus que tout
C’est celle qui m’as
Donné la vie
Elle fait parti de moi
Elle est tout ce que
J’ai de plus cher au monde
Ma raison d’etre
Ma raison de vivre
Près d’elle je serais
Jusqu'a la dernière second
C’est toi que j’aime
A l’infini
Elle est mon âme
Elle est mon cœur
Elle est ma flame
Mon bonheur
C’est celle qui ma
Donné la vie
Elle fait parti de moi
Elle est mon sang
Elle est mes yeux
Elle est mon ange
Mon demi-Dieu
Et celle qui ma
donné la vie
Elle fait parti de moi

Elle fait parti de moi (6x)


http://www.youtube.com/watch?v=DTj2fvSW1Kk&feature=related a tu jest link do tej piosenki jakby chciła ktos posłuchac :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:10:00+01:00
Ona jest moją duszą.
Ona jest moim sercem,
Ona jest moim FLAME?
Moim szczęściem
I wszystkiem co daje mi w zyciu.
Ona jest moją jedyną.
Ona jest moimi oczami.
Ona jest moim aniołem
Ona jest moim Bogiem i wszystkim co daje mi w zyciu.
Potem nie wiem :(

Od słów elle est mon ombre
Ona jest moim cieniem
Ona jest moim głosem


Tylko tyle wiedziałam... Mam nadzieje ze chociaz troszke pomoglam :) Pzdr
2010-01-31T19:53:43+01:00
Ona jest moja dusza jest moje serce She's my płomień szczęścia i tego, co mi życie To jest część mnie Ona jest moja Krew Jest oczy to mój Anioł Mój pół-Boga i że mój Giving To życie ze mnie Ona jest wszystkim, że mam najdroższy na świecie Mój powód do mojego powodu, aby żyć w pobliżu jej będę do ostatniej sekundy jest, że Cię kocham l "To jest moja nieskończona ciemność Ona jest moim głosem To moja złota Ona jest moja wiara i to, co mi dałeś