Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:00:40+01:00
Ile płytek podłogowych o wymiarach 33 cm x 33 cm należy kupic, aby przykryć podłogę prostokątnego holu o wymiarach 8,4 m x 1800 mm?
33cm x 33cm=1089cm2 =0.1089m2
1800mm=180cm=1.8m
8.4m x 1.8m=15.12m2
15.12m2 / 0.1089m2 =138.8
to jest w przybliżeniu 139 <lepiej zeby zostało niż zabrakło>

odp. Należy kupić 139 płytek.
2010-01-31T18:05:49+01:00
1 płytka 33cm x 33cm = 1,089 cm² = 0.0001089 m²
holu 8,4 m x 1800 mm = 8,4m x 1,8 m ( bo 1800mm = 1,8 m )
powierzchnia holu = 15,12 m ²

15,12m² ÷ 0.0001089m² = 138,84 ≈139
aby przykryc podłoge w holu potrzeba 139 płytek
2010-01-31T18:06:08+01:00
1800mm=180cm
8,4m=840cm
180cmx840cm=151200cm²

33cmx33cm=1089cm²
151200cm²:1089cm²=138,84297
138,84297≈139
Odp.:Należy kupić 139 płytek aby przykryć podłogę holu.
1 3 1