Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:04:40+01:00
V=s/t
s=2000m
t=480s
v=2000/480
v=4,2 około


s=14200m
2010-01-31T18:04:49+01:00
1)

v=s/t

v=2 / 8

v=0,25 km/min

2)v=0,25 km/min

s=14,2 km

t=s/v

t=14,2/0,25

t=56,8
2010-01-31T18:15:27+01:00
Zad 1
s=2km
t= 8min
v=?
V= s:t
v= 2km : 8min = 0,25 Km/min
Odp; Babcia Kunegunda jechała na rowerze z prędkością 0,25 km/min

zad 2.
s=14km 200m =14,2km
v=0,25km/min
t=?
t=s:v
t=14,2km : 0,25km/min =56,8min
Odp; Drogę 14 km 200m pokona ona w czasie 56,8 min
Licze na naj ;]