Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T18:43:31+01:00
Prawo należy przestrzegać ponieważ zostało ustalone aby pomagało ludziom aby ludzie stawali się przez to lepsi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:40:15+01:00
Sa to ogólno przyjęte zasady przez społeczeństwo narzucone przez dane państwo,aby nie dopuścić do chaosu i pezprawia w danym kraju.Przestrzeganie prawa jest obowiązkiem każdego człowieka bezwzględu na wiek,wirę,płeć czy obywatelstwo.Należy go przestrzegać aby żyło nam się bezpiecznie,spkojnie i aby każdy człowiek był spokojny o swój los i swoich bliskich.