Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T19:39:49+01:00
Droga/gi(......) 31.01.10 Warszawa
We wstępie chciałabym Cię pozdrowić.I dowiedzieć sie co u Ciebie słychac , czy wszystko okej. U mnie wszystko dobrze.Chciałabym zachęcić Cię do czytania Biblii. Pismo Swięte zawiera pouczenie, które daje wskazówki życiowe. Myslę że czytając Biblię będziemy w pełni Przymierza z Chrystusem.

Serdecznie Pozdrawiam. (.........nadawca)
3 2 3
2010-01-31T19:44:03+01:00
Cześć Tomek (dowolne imię :) )
na początku chce cie przeprosic ze tak dlugo sie nie odzywałam, ale w szkole dają nam niezly wycisk ;]
pisze do ciebie, gdyz chce cie zachęcic do Biblii.
dzięki niej dowiesz się wielu ciekawych rzeczy o istnieniu świata. naprawde polecam ci ja całym swym sercem :)
do zobaczenia niedługo...

Twoja koleżanka Ania( dowolne imie:) )
2 1 2