Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:16:26+01:00
Ludzie którzy zamieszkują afrykę , różnią się od innych osób.
Dużo osób właśnie z tamtych stron startuje w różnych olimpiadach,meczach i tym podobne.
Są to zazwyczaj ludzie wysocy dlatego oglądamy ich gdy np.grają w koszykówkę.Mają oni oni bardzo ciemną karnacje tylko ich zęby i czasem opuszki palców są białe.Panuje tam bieda dlatego mieszkają w słomianych lub glinianych domkach.W afryce jest bardzo gorąca dlatego często ubierają się w przewiewne ubrania.Murzyni byli by mili gdyby nie panujący wszędzie rasizm.
Mi osobiście podoba się dużo osób z tamtych stron a szczególnie aktorów.
1 5 1
2010-01-31T18:19:27+01:00
Ludzie przez całe wieki polowali na lamparty. Czym mogą się zajmować ludzie w Afryce? W miastach i miasteczkach kwitnie handel i przemysł. Natomiast ludzie mieszkający na terenach wiejskich zajmują się uprawą i zwierzętami.

1 5 1