Odpowiedzi

2010-01-31T18:12:02+01:00
-parlament europejski-Francja-Strasburg
-trybunał sprawiedliwości -luksemburg-luksemburg

Tylko tyle niestety, ale może pomoże ;)
2010-01-31T19:02:50+01:00
-francja - francja
-luksemburg - luksemburg
-belgia - bruksela
-bruksela - belgia
-stresburg - francja
(to powinno być tak)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:09:36+01:00
Parlament Europejski Strasburg Francja
Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu
Komisja Europejska Bruksela Belgia
Rada Ministrów Bruksela Belgia