Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:37:22+01:00
Bok a - 2cm
średnica d - 2cm
promień r - 1cm
Pк - pole koła
L - obwód koła

Pк=πr²
Pк=π×1²
Pк=π×1
Pк=1πcm²

L=π×d
L=π×2
L=2π
L=2×3,14
L=6,28 cm
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T18:38:34+01:00
C - przekątna
^2 - do kwadratu/do potęgi drugiej
pier - pierwiastek

c^2=2^2+2^2 - z twierdzenia Pitagorasa( a^2+b^2=c^2)
c^2=8
c=pier8
c=2 pier2

r - promień
r=1/2 c
r=1/2x2pier2
r=pier2

V - objętośc
V=πr^2
V=π2
π=3,14
V=6,28

Obw - obwód
Obw=2πr
Obw=2pier2π
Obw=6,28pier2
5 1 5