Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T18:46:24+02:00
Mam zaszczyt zaprosić Panią ... na sesję naukową obrazu "Stworzenie Adama" która odbędzie się dnia 06 października 2009 roku o godzinie 17 w auli szkoły przy ulicy Wojska Polskiego 15. Na sesji tej otrzyma Pani dokładne informacje na temat obrazu oraz będzie mogła Pani porozmawiać ze znawcami sztuki. Serdecznie zapraszam
XYZ
30 4 30
2009-10-05T18:48:51+02:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy na spotkanie z wybitnym profesorem (nazwisko), specjalistą od znajomości dzieł Michała Anioła. Podczas zebrania będzie można podyskutować na temat tego artysty i jego dzieł. Spotkanie odbędzie się 18 października 2009r. o godz.16.00 w Bibliotece Publicznej.
16 3 16