Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:24:13+01:00
Wesele Kozackie", 1893 : pod jasnym, pogodnym niebem, po bezkresnej przestrzeni stepu przesuwa się tryumfalny, radosny pochód kozaków, rycerzy polskich lub orszaku weselnego z instrumentami w dłoniach i śpiewem na ustach. Rozwiane grzywy końskie, łopoczące na wietrze sztandary czy wstążki weselnych strojów, strzelające na wiwat samopały zdają się wzmacniać efekty akustyczne decydujące o ekspresji tych obrazów.
4 5 4
2010-01-31T21:51:25+01:00
Wesele Kozackie", 1893 : pod jasnym, pogodnym niebem, po bezkresnej przestrzeni stepu przesuwa się tryumfalny, radosny pochód kozaków, rycerzy polskich lub orszaku weselnego z instrumentami w dłoniach i śpiewem na ustach. Rozwiane grzywy końskie, łopoczące na wietrze sztandary czy wstążki weselnych strojów, strzelające na wiwat samopały zdają się wzmacniać efekty akustyczne decydujące o ekspresji tych obrazów.
3 3 3