Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:25:22+01:00
Sosna Limba - gatunek chroniony.
Świerk Pospolity - Głównie na północy Polski
Jodła Pospolita - tworzy lasy w Górach Świętokrzyskich
Modrzew Europejski - rośnie dziko
Cis pospolity - krzew ozdobny
Jałowiec Pospolity - występuje w Suchych Borach
56 3 56
2010-01-31T18:27:26+01:00
Rosliny nagonasienne: modrzew eyropejski, jodła pospolita,świerk pospolity cis pospolity, jałowiec pospolity
objete ochroną: Cis pospolity,jałowiec pospolity, kosodrzewina (chyba)
118 4 118