Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:21:56+01:00
A)bezbarwny gaz
c)jego symbol chemiczny to H
d)jest palny
e)występuje w gazach wulkanicznych
50 4 50
2010-01-31T18:22:43+01:00
2010-01-31T18:23:44+01:00
1.pytania
a)bezbarwny gaz
b)związek chemiczny
c)jego symbol chemiczny to H
d)jest palny
e)występuje w gazach wulkanicznych
f)powstaje w procesie fotosyntezy
dotycza wodoru to a,d
c odpada bo naturalnie wystepuje jako H2 cz zcyli zcasteczka i tez nie zwiazkiem czyli b tez odpada
e. jest zbyt reaktywny reaguje z S tlenem.
f, podczas syntezy powstaje O2
12 2 12