Odpowiedzi

2010-01-31T18:26:59+01:00
Obdukcja związana jest z medycyną.
Z pewnością chodzilo Ci o subdukcję, która związana jest z ruchami płyt litosfery. Polega ona na tym, że jedna płyta zachodzi na drugą, w wyniku czego powstają zjawiska wulkaniczne:))
8 1 8
2010-01-31T18:28:50+01:00
Subdukcja- proces podsuwania się płyty oceanicznej pod płytę kontynentalną, w wyniku czego płyta oceaniczna zatapia się a na płycie kontynentalnej zachodzą różne zjawiska m.in. zjawiska sejsmiczne, wulkaniczne, procesy kształtujące rowy oceaniczne.

Pozdrawiam :):):)
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:43:13+01:00
Obdukcja- to proces,który polega na nasuwaniu się płyty oceanicznej na kontynentalną.Jest jednym z rodzajów kolizji płyt.
7 4 7