PROSZE O PRZETŁUMACZENIE
1.Chemia jest najtrudniejsza.
2.Chemia jest najtrudniejszym przedmiotem.
3.Niebieski jest najładniejszy.
4.Niebieski jest najładniejszym kolorem.
5.Dżinsy są najwygodniejsze.
6.Dżinsy są najwygodniejszym ubraniem.
7.Niedźwiedź jest największy.
8.Niedźwiedź jest największym zwierzęciem.
9.Verba śpiewa najlepiej.
10.Verba jest najlepszym wykonawcą.
11.Róża jest najpiękniejsza.
12.Róża jest najpiękniejszym kwiatem.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:26:25+01:00
1. eine Chemie ist schwierigst.
2. eine Chemie ist der schwierigste Gegenstand.
3. Blauer ist hübschest.
4. Blauer ist die hübscheste Farbe.
5. Jeans sind bequemst.
6. Jeans sind die bequemste Kleidung.
7. ein Bär ist größt.
8. ein Bär ist das größte Tier.
9. Verba singt beste.
10. Verba ist der beste Darsteller.
11. Rose ist schönst.
12. Rose ist die schönste Blume.

Liczę na najkę :)
2010-01-31T18:28:20+01:00
1. Chemie ist am schwieriegsten.
2. Chemie das schwieriegste Fach.
3. Blau ist am schönsten.
4. Blau ist die schönste Farbe.
5. Jeans sind am bequemsten.
6. Jeans sind die bequemste Kleidung.
7. Der Bär ist am größten.
8. Der Bär ist das größte Tier.
9. Verba singt am besten
10. Varba ist der beste Darsteller. (Moze byc tez Sänger - piosenkarz)
11. Die rose ist am schönsten.
12. Die Rose ist die schönste Blume.

Prosze ^^
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T18:42:40+01:00
1.Chemia ist die härteste. 2.Chemia ist das schwierigste Thema. 3.Niebieski ist der schönste. 4.Niebieski ist die schönste Farbe. 5.Dżinsy sind praktisch. 6.Dżinsy sind die bequeme Kleidung. 7.Niedźwiedź am größten ist. 8.Niedźwiedź ist der größte Tier. 9.Verba singt am besten. 10.Verba ist die beste Performance. 11.Róża ist die schönste. 12.Róża ist die schönste Blume.