Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:39:04+01:00
A) 3(√2+4√3)-2(5√3-3√2)= 3√2+12√3-10√3+6√2=9√2+2√3
b) (2+√7)*(2-√7)= 4-2√7+2√7-7=-3
c) (√3+√2)²= 3+2=5
d) (1+√5)² +(1-√5)²= 1+5+1-5=2
e) √15/√3= √5
2010-01-31T18:43:56+01:00
A) 3(√2+4√3)-2(5√3-3√2)= 3√2+12√3-10√3+6√2=9√2-2√3
b) (2+√7)*(2-√7)= 4-√49=4-7=-3
c) (√3+√2)²= (√3)²+2*√3*√2+(√2)²=√9+2√6+√4=3+2√6+2=5+2√6
d) (1+√5)² +(1-√5)²= 1²+2*1*√5+(√5)²+1²+2*1*√5+(√5)²=1+2√5+√25+1+2√5+√25=1+2√5+5+1+2√5+5=12+4√5
e) √15/√3= √5