Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T19:16:10+02:00
Rozloze 2010 na czynniki pierwsze
2010:2
1005:3
335:5
67:67
1
WNIOSEK
2010=67*30 lub 2010=201*10

2010²⁰¹⁰=(67*30)²⁰¹⁰=67²⁰¹⁰ * 30²⁰¹⁰=(67²⁰¹)¹⁰ * 30²⁰¹⁰
2010²⁰¹⁰:67²⁰¹=(67²⁰¹)⁹ * 30²⁰¹⁰

Cbdu

pozdrawiam

Hans
9 3 9
2009-10-05T19:40:50+02:00
Rozloze 2010 na czynniki pierwsze
2010 I 2
1005 I 3
335 I 5
67 I 67
1
czyli
2010=67*30 lub 2010=201*10

2010²⁰¹⁰=(67*30)²⁰¹⁰=67²⁰¹⁰ * 30²⁰¹⁰=(67²⁰¹)¹⁰ * 30²⁰¹⁰
2010²⁰¹⁰:67²⁰¹=(67²⁰¹)⁹ * 30²⁰¹⁰
9 2 9