Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:43:46+01:00
Czyny pokutne:
post, modlitwa, jałmużna, ale również:

wysiłki podejmowane celem pojednania się z bliźnimi,
łzy żalu,
troskę o uświęcenie drugich,
przez troskę o biednych,
unikanie własnych błędów,
braterskie upomnienie,
rachunek sumienia,
kierownictwo duchowe,
przyjęcie i cierpliwe znoszenie prześladowań

KKK (Katechizm Kościoła Katolickiego) podaje właśnie takie czyny. Nie z Internetu, a z pewnego źródła, katecheza (lub ksiądz) doceni, że tu zajrzałaś ;)
12 4 12
2010-01-31T18:53:35+01:00
Czyny pokutne to post, modlitwa, jałmużna.

Są nimi również wysiłki podejmowane celem pojednania się z bliźnimi,
rachunek sumienia,
przyjęcie i cierpliwe znoszenie prześladowań, kierownictwo duchowe
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T18:56:25+01:00
Kłamstwo, przeklinaqnie, obgadywanie, opuszczanie mszy. św.
kłutnie rodzinne

wszystko co złe

7 1 7