Odpowiedzi

2010-01-31T18:43:33+01:00
36szerokość
37,5długośc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:44:33+01:00
X-szerokość
1,5x - długość
150=2*(x+1,5x)
150=2*2,5x
150=5x | /5
x=30
szerokość: x = 30m
długość: 1,5x = 1,5*30m = 45m
2010-01-31T18:47:49+01:00
X-szerokośc
1,5x- długośc
1,5x+1,5x+x+x=150
3x+2x=150
5x=150/5
x=30

30m=szerokośc
1,5*30=45

Odp.Wymiary tej działki wynoszą: 30m szerokośc i 45m długośc. 45x30.
Proszę ;))