Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:46:08+01:00
Panie Jezu, dziękuje CI za to że mam tak wspaniałych rodziców.
Oni dali mi życie i bardzo troszczą się o mnie.
Udzielaj im potrzebnych łąsk.
Spraw też, bym ja dobrze zyjąc był ich radościa i pociechą.
W dzisiejszej modlitwie polecam Ci moich rodzicó, chcę prosic o wszelkie łąski dla nich i dobre zdrowie.
Spraw aby ich trudy i ofiary przyniosły dobry owoc.
Daj także, bym umiał korzystac z ich rad i pomocy.

mam nadzieje że pomogłam:):):)
65 4 65
2010-01-31T18:47:57+01:00
Panie Boże , pomóż mi , chcialbym abys sprawil jakis cud ktory sprawi ze moja rodzina bedzie kochajaca i sprawiedliwa , czesto jestem osadzany o rzeczy ktorych nie robilem , tata stracil szanse na awans i teraz sie na mnie wyzywa , karze mi wychodzic ze smieciami i sprzatac dom , prosze Cie , pomoz .

Nie znam sie zbytnio bo zbyt zwiezle opisane , powinnes napisac swoja sytuacje zyciowa , tyle narazie z mojej strony ;/.
28 3 28
2010-01-31T18:54:52+01:00
Panie Boże dziękuję Ci za moich rodziców, którzy są wierni wobec ciebie. Proszę Cię, aby byli zdrowi, gdyż ich kocham, choć czasem sprawiam im przykrość.
Panie Boże, naucz mnie być posłusznym wobec nich i abym okazywał im miłość oraz chętnie im pomagał w domu.
Proszę abyś Boże czuwał nad naszą rodziną i aby w naszej rodzinie panował spokój i zgoda.
Amen.

Pozdrawiam ; - )


35 4 35