Odpowiedzi

2010-01-31T18:44:50+01:00
Blog to Internetowy pamiętnik. Założyć go możesz na różnych portalach, np:
mylog.pl
blog.onet.pl
blox.pl

przez zarejestrowanie się i dodanie pierwszej notki. ;)
1 4 1
2010-01-31T18:47:04+01:00
Blog jest to pewnego rodzaju dziennik ktory prowadzi tworaca bloga znajduja tam sie chronologiczne poukładane wydarzenia ktore wprowadza załozycie bloga

blog moze zostac załozony na dowolnym serwisie zajmujacym sie prowadzeniem blogow rejestracja i samo załozenia trwa mało czasu i jest bardzo proste wystarczy podac dane ktore wymaga dany serwer i mozna sie cieszyc z bloga
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:05:17+01:00
Blog jest to wpewnym sensie dziennik lub pamiętnik administratora, czyli osoby która go założyła.
Można go założyć na nastepujących stronach
blog.pl
blog.onet.pl
administrator może na nim zmieniać szate graficzną jak i różne artykuły.
3 4 3