Odpowiedzi

2010-01-31T19:00:43+01:00
Nawis skalny - położony w południowo-zachodniej Francji, w doline Vezere, w pobliżu miejscowości Les Eyzies-de-Tayac, nazywanej „stolicą francuskiej prahistorii”. Pierwsze badania archeologiczne prowadzone były w latach 1953-64 przez amerykańskiego prehistoryka Hallama L. Moviusa. Na terenie schronienia wciąż są prowadzone prace badawcze. Stanowisko jest obecnie udostępnione do zwiedzania.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:52:30+01:00
Nawis skalny - położony w południowo-zachodniej Francji, w doline Vezere, w pobliżu miejscowości Les Eyzies-de-Tayac, nazywanej „stolicą francuskiej prahistorii”. Pierwsze badania archeologiczne prowadzone były w latach 1953-64 przez amerykańskiego prehistoryka Hallama L. Moviusa. Na terenie schronienia wciąż są prowadzone prace badawcze. Stanowisko jest obecnie udostępnione do zwiedzania.
3 3 3