Odpowiedzi

2010-01-31T19:02:30+01:00
Moj dom marzen to :: byl by to ogromny domek jednorodzinny 5 piętrowy z wielkim basenem i ze zjezdzalniami, sauna,dzakuzi,piękny ogrod ,fontanny plac zabaw dla dzieci .PIEKNE ogrodzenie ,lasek , obok stal by domek goscinny dla gosci gdyby do mnie przyjechali na grila to by tam nocowali ,park ,domek do grila,domek na drzewie, 3 psy by pilnowaly domu owczarki niemieckie,ochroniarze przed wejsciem ,kamery, a w domu w srodku :: piękne 200 karatowe zyrandole ,lsniace schody ,winda,na kazdym pietrze 2 lazienki i 1 kuchnia , na kazdym pietRzre byl by piekny apartament z salna i dzakuzii i widokiem nA OCEAN , w calym domu bylo by 40 pokoi
w lazience ogromna wanna z hydro masazem i babelkami,mysle ze tyo jest dobrze
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:04:26+01:00
Chciałabym mieszkać w komfortowym i przestronnym domu z ogrodem i krytym basenem.Powinien znajdować się na obrzeżu miasta aby było do różnych miejsc blisko. W wewnątrz domu powinny być duże pokoje, łazienka oraz kuchnia z salonem. z zewnątrz dom pomalowany byłby na żółto z czerwonym dachem. Ogrodzony byłby siatką porośnięta drzewami iglastymi. koło domu powinien znajdować się ogródek, w którym spędzałoby się większość ciepłych dni. A w dniu pochmurnym siedziałoby się pod zadaszonym tarasem lub przy kominku z rodzinną w salonie.
Taki dom mógłby być moim domem marzeń, w którym jest dużo ciepła i miłości ale także kolorowo i przyjemnie.

Dasz naj. ?
Pozdrawiam ; - )
4 5 4