Odpowiedzi

2010-01-31T19:02:08+01:00
Myślę, że przede wszystkim należy przemyśleć całą sprawę i zadać sobie kilka ważnych pytań, mianowicie:
1) Czy naprawdę chcę coś odkryć
2) Czy moja działalność nie zaszkodzi innym
Podsumowując, nie możemy robić czegoś co by szkodziło innym, wtedy na pewno nie będziemy szkodzić.
Np, jeżeli nasze odkrycie byłoby niebezpieczne (wybuch,itd) to powinno przeprowadzać się takie akcje na odludziu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:03:32+01:00
Co zrobić aby dokonać jakiegoś odkrycia i nie szkodzić ludziom?

Aby dokonać jakiegoś odkrycia i nie szkodzić ludziom trzeba wykorzystać to w dobrej wierze i szacunku do innego. Najlepiej odkrycie dobrze przebadać, a następnie udać się z tym do specjalisty od takiej dziedziny z której pochodzi znalezisko czy stworzenie. Kiedy będzie to przebadane i skontrolowane przez naukowców można podać znalezisko do specjalnej szkoły w tym tez dziale.

Poczytaj jeszcze w książce, bo nie jestem pewien czy dobrze.

Mam nadzieje, że pomogłem.
1 5 1