Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:02:31+01:00
Konstytucja Stanów Zjednoczonych Amerykiuchwalona 17 września 1787 i później ratyfikowana przez specjalne konwencje w każdym z 13 stanów. Wchodząc w życie 4 marca 1789. Konstytucja zastąpiła artykuły konfederacji i wieczystej unii, które obowiązywały w latach 1781-1788.Konstytucja jest najwyższym prawem obowiązującym w Stanach Zjednoczonych. Jest ona najstarszą narodową konstytucją, która nadal obowiązuje. Była wzorem dla wielu innych konstytucji powstających na całym świecie. Siłą konstytucji jest jej prostota i elastyczność. Obecnie z tylko 27 poprawkami służy potrzebom ponad 300 milionom Amerykanów w 50 stanach, które są w wielu kwestiach różne.
2 2 2
2010-01-31T19:04:01+01:00
Konstytcja ta została uchwalona 17 września 1787r. i później ratyfikowana przez specjalne konwencje w każdym z 13 stanów.
Wchodząc w życie 22 czerwca 1788, Konstytucja zastąpiła Artykuły Konfederacji i Wieczystej Unii, które obowiązywały w latach 1781-1788.
I to nie jest skopiowane tylko napisane ode mnie!!;)
3 3 3
2010-01-31T19:06:48+01:00
Została uchwalona 17 wrzesnia 1787 roku , i pożniej ratyfikowana przez specjalne konwencje w kązdym z 13 stanów.
Wchodząc w życie 4 marca 1789 konstytucja zastąpiła artyukły konfederacji i wczesnej unii. Konstytucja jest najważniejszym prawem obowiązującym w USA , jest ona najstarszą narodową konstytucją która po dzień dzisiejszy obowiązuje. Konstytucja Stanów Zjednoczonych Ameryki to pierwsza ustawa zasadnicza świata.
3 2 3