Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:14:41+01:00
Lewa musi dostarczyć krew do całego ciała. Skurcz prawej komory wypycha krew do pnia płucnego, tj. dużej tętnicy dostarczającej krew do płuc. Lewa komora serca Lewa komora serca ma grubszą ścianę niż prawa (trzykrotnie), gdyż wykonuje cięższą pracę. Tłoczy krew w obrębie całe ...
8 2 8
2010-01-31T23:02:30+01:00
Lewa komora jest grubsza ponieważ tłoczy krew do dużego obiegu krwi; wytwarza znacznie wyższe ciśnienie niż prawa komora(duże opory tłoczenia)
2 5 2