Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:04:23+01:00
Trawa morka Zostera
-konsument I rzędu np: drobne skorupiaki, małe ślimaki
-konsument II rzędu np: duże, drapieżne ślimaki i skorupiaki, małe ryby, rozgwiazdy i wężowidła
-konsument III rzędu np: duże głowonogi, flądra, plamiak łupacz, zębacz smugowy
-konsument IV rzędu np: molwa, dorsz, żabnica, płaszczki, foki, pingwiny
-konsument V rzędu np: człowiek, kosogon(lis morski), rekin młot, mobula, orka
-destruenci(bakterie, grzyby)
1 5 1
2010-01-31T19:04:45+01:00
Fitoplankton-ukleja-szczupak
fitoplankton-ślimak-kaczka-sum
1 5 1
2010-01-31T19:04:50+01:00
Okrzemka - otwornica - dorsz - foka
1 5 1