Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:08:26+01:00
80*5,5zł=440zł- makaron
80-15=65
65*4,2=273zł - ryż
440zł+273zł=713zł
713zł*5%=35,65zł - tyle rabatu
713zł-35,65zł=677,35zł - tyle zapłacił
2010-01-31T19:11:06+01:00
80x5.50 zł + 65x4.20 zł = 440 + 273 = 713 - suma cen zakupów
713zł x 5% = 35.65 zł - rabat
713 zł - 35.65 zł = 677.35 zł - cena z rabatem
1 1 1
2010-01-31T20:02:25+01:00
80*5,5zł=440zł- makaron
80-15=65
65*4,2=273zł - ryż
440zł+273zł=713zł
713zł*5%=35,65zł - tyle rabatu
713zł-35,65zł=677,35zł - tyle zapłacił