Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:07:35+01:00
Odróżnił bym ją tak, że patrzył bym na ich ubiór i zachowanie. Ich inność sprawia, ze zachowanie się zmienia wtedy gdy przebywają we własnym kręgu subkultury.
2010-01-31T19:21:16+01:00
Grupa społeczna-tworzą co najmniej trzy osoby połączone więziami społecznymi(więzi społeczne-relacje i zależności wiążące jednostkę z grupą)
grupa subkulturowa-posiadają swą ideologię, wzory i normy obowiązujące w grupie będącą częścią większej zbiorowości, odmienne od przyjętych przez ogół np: punk, skini, kibole,Hare Kryszna...