Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:11:38+01:00
Jeden Osiem L -Kiedyś było inaczej
Ascetoholix - Piramida
Rychu Peja SoLUfka - Na dnie
Rychu Peja SoLUfka - Pozwól mi żyć
stok - nigdy nie zapomnę
PWRD - Zawrót głowy
peter - jedno życie jedna miłość
stok - tylko ty
Peja- Ona i on
Peja materialna dz**ka(bardziej przygnębiająca niż smutna)
Peja- tak bardzo chce

ja tego slucham
2 4 2
2010-01-31T19:16:40+01:00
Trzeci wymiar - Teraz śpij
Peja - Ona i on
Peja - Na dnie
Burdel - Tęsknię za tobą
Mezo - Zemsta
pezet- spadam
S.K.U.N-Dla Ciebie kochanie
2 3 2